KEITH

KEITH

Saturday 16 February 2013

U拉la ! 2013






                     Mr. KEITH & Ms. JACKIE wish you all HAPPY CHINESE NEW YEAR !

Happy Chinese NEW year. Ularla ! How was your Cny ? So far is normal for me, just like a long public holiday. Chinese new year should not wear black? So, I wear white. xD During the new year time, we take angpao, we makan biscuit, we minum 100plus. I do NOTHING,  I do eat alot of thing. Gosh, I should go to gym 2mrw and work hard to gain muscle.


Opps. I forgot one thing >> "Valentine Day" 14 February 2013. Timm arh? How was your valentine  jek? Yerrr..  So damn it. I wasted it the valentine this year. Because I am still single. Should I sad for not being love from someone? Hey Mr. KEITH: "God is busying writing your love story, so you be patient yah~ Don't rush into love".

Tonight I NOT GOING anywhere. So, I have something to share. Just now I had watch a Tv Programme (百里挑一). I don't know whether you know or not. It show on AEC every saturday, 830-10pm. Matching couple programme. 我对相亲节目特别的喜爱(妈妈也爱看),看到人家成功牵手,我就会很开心,心花怒放。 今晚,有个之前女嘉宾来到现场,我好奇的问妈妈:“她怎么又来了“ 原来,在这之前,有个男嘉宾很喜欢她,对她也很真诚;可是因为男嘉宾职业是个飞行员,时常飞这飞那的。女嘉宾当场拒绝了他。

这次,女嘉宾深思熟虑后,后悔自己做的确定。(其实当时女嘉宾,对他有好感)。
女:鼓起很大的勇气来到了现场,要挽留和跟男嘉宾在一起,因为她心里是喜欢他的。
男嘉宾:问了她,你不再介意我的职业?
女嘉宾:不会!

男嘉宾:在犹豫决定时.........

妈妈问了我,你觉得怎样? 我就说,如果你对彼此有过那触电的感觉,你对对方有好感,有感觉,怎么能说忘就忘呢?可是,社会就是有那么残忍的人,他们不在乎那段感情,可以从每天信息,每天几个电话才肯睡觉 变到对你莫目关心,有无即可,choy内都傻。你们忍到咩?我不明白~

.......  我愿意跟你走! aww...男嘉宾接受了女嘉宾。我突然心中涌出了希望,原来还是有人,在乎感觉~

不说了,我要和周公下棋去了~

No comments:

Post a Comment